субота, 12. новембар 2016.

Common White Girl Tag♡

Helou pipl♡Dugo sam razmisljala koji post da napisem,slucajno sam naletela na ovaj i ucinio mi se zanimljiv,pronasla sam se u mnogim pitanjima.Nadam se da ce i vama biti zanimljiv.Let's start

1.Koje ti je omiljeno pice iz Starbucksa?
Nemam omiljeno pice jer mi uopste nemamo Starbucks u Srbiji.


2.Koliko ti ujutru treba da se spremis?
Ukoliko idem u skolu treba mi 15-20 minuta,a vikendom 10.


3.Koliko puta dnevno pravis selfije?
Hah ja ne znam sta je meni u poslednje vreme,samo se slikam xD.Mozda 3 puta


4.Koliko imas instagram pratilaca i postova?
Imam 613 pratilaca i 4 objave(postova)

5.Da li govoris OMG ili LOL?
Stalno govorim OMG,a LOL ponekad


6.Da li nosis istu garderobu par puta za redom?
Ne


7.Koliko tvitova imas?
Nemam Twiter

8.Twiter ili Tumblr?
Tumblr

9.Da li si kupoholicarka?
Volim da idem u kopovinu,posebno kada idem sa drugaricama,sestrom... ali nisam kupoholicarka

10.Da li slikas hranu pre nego sto je pojedes?
Ne

11.Da li nosis sminku svaki dan?
Verovali ili ne,ja se nikada u mom zivotu nisam ni jednom nasminkala.Znam da ce ovo biti nekome cudno,sada se i petakinje sminkaju.Meni je to glupavo,stetimo svom licu..

12.Da li imas puno garderobe?

Imam onoliko koliko meni treba.(hah kakav odgovor)

13.Sta radis u slobodno vreme?

Ja nemam slobodno vreme.Stalno imam obaveze o.ko skole,ucim,blog,kosarka..Jos je i liga pa puno putujemo,kada dodjem kuci samo zaspem koliko sam umorna

14.Da li si rasista?
Ne

15.Omiljeni jutjuberi?
Jana Dacovic i Andrea Stojanovic

16.Koliko puta si gledala Mean Girl?
Prvi put cujem za ovaj film xD.Procitala sam na mnogim blogovima,komentarima da je odlican.Nadam se da cu ga pogledati kada budem uhvatila malo slobodnog vremena.


17.Kakve su ti ocene u skoli?
Odlicne.


18.Na sta u toku dana potrosis najvise vremena?
Na skolu(ucenje,domaci..) i na kosarku.


Izbacila sam nekoliko pitanja zato sto sam mislila da su glupava hah.Nadam se da vam se svideo post,pisite mi u komentare zelje za sledeci post.Ly all

15 коментара:

  1. Nije uopste glupo sto se ne sminkas. Imas tek 12 godina, polako ima vremena. Ja imam 15, ali svejedno, nasminkam se samo kada idem negde, jer iako obozavam sminku, nemam dovoljno vremena da se njoj posvecujem.
    Btw. super post. Stvarno obozavam ovaj tag. Uclanila sam se u tvoj blog. Zelim ti puno srece u daljem blogovanju. :)

    Na mom blogu je novi post o tome kako devojke razmisljaju na kontrolnom, pa pogledaj. :) I uclani se ako mozes.
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Videla sam tvoj post o tome kako devojke razmisljaju na kontrolnom.Hah tako sam se ismejala

      Избриши
  2. Divan post draga <3 Što se tiče šminke potpuno se slažem s tobom,kada sam bila kao ti bježala sam od šminke,ali naravno,sada imam 16 pa koristim par stvarčica :)
    http://beautyworld830.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post kao i odgovori!
    Ja sam takođe juče radila ovaj TAG i zaista je zaniljiv. :)

    stellarbook.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan tag! Veoma je zanimljiv i uživala sam čitajući tvoje odgovore. :) Imaš odličan blog, pa sam odlučila da te podržim i zapratim. ♥

    Moj blog, posjeti ako želiš -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post draga!
    I na neki nacin i super je sto se ne sminkas.Jer ipak mi smo jos mlade, koji ce nam djavo sminka? LOL
    Inace jako mi se dopada tvoj blog!
    Srecno ti bilo ! :)

    Ukoliko zelis da se pratimo, javi se na mom blogu
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. i do not know tumbir and twitter as well:D follow;) now waiting for U:)

    ОдговориИзбриши
  7. Očekujem tvoj post na temu favorita ili recenzije nekog proizvoda.
    Ako želiš učlani se na moj blog, uzvratit ću :))
    http://prvipostadress.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Jako zanimljiv post. ♥
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se, uzvratiti ću ♥

    https://enotes10.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  9. Zanimljivo :) Odlican post.Imas follow . http://ellalavomg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши